کاغذ دیواری ساده

کاغذ دیواری طرح ساده یک انتخاب مناسب برای هر مکان و هر نوع سلیقه‌ای است. این کاغذ دیواری به‌خوبی با هر سبک دکوراسیونی همخوانی دارد. به‌کمک کاغذ دیواری طرح ساده می‌توانید ایده‌‌هایی را اجرایی کنید که انجام آن‌ها با رنگ‌آمیزی ساده امکان‌پذیر نیست. کاغذ دیواری‌ها فقط به دیوارها محدود نیستند. آن‌ها در ترکیب با مبلمان و سایر وسایل اتاق و سالن فضایی زیبا را به‌وجود می‌آورند. انواع کاغذ دیواری طرح ساده را می‌توانید روی هر نوع سطحی از دیوارهای گچی گرفته تا کاشی‌کاری نصب کنید. انواع کاغذ دیواری طرح ساده و شیک، در رنگ‌بندی‌های متنوع و مناسب برای انواع دکوراسیون مینیمال، مدرن و کلاسیک را می‌توانید از فروشگاه لینوم فلکس با بالاترین کیفیت و خدمات پس از فروش تهیه کنید. 

 

سوالات متداول

FAQ
01.کاغذ دیواری ساده در چه فضاهایی بیشتر کاربرد دارد؟

طرح کاغذ دیواری ساده در تمام فضاها از جمله اتاق نشیمن، اتاق خواب، اداره، آشپزخانه و … کاربرد دارد. بسته به سلیقه شما می توانید کاغذ دیواری ساده و روشن یا تیره را برای دیزاین دیوار فضای مورد نظر خود انتخاب و خریداری کنید.

02.محبوب ترین رنگ های کاغذ دیواری ساده چه رنگ هایی است؟

کاغذ دیواری ساده در تمام رنگ ها محبوب و پرظرفدار است. اما کاغذ دیواری ساده طوسی و سفید از پرفروش ترین رنگ های کاغذ دیواری ساده به شمار می‌آیند.

03.قیمت کاغذ دیواری ساده و شیک چگونه محاسبه می‌شود؟

 به صورت کلی قیمت کاغذ دیواری ساده و شیک با توجه به عواملی همچون جنس، کیفیت، متراژ فضای مورد نظر و …  محاسبه می‌شود.برای استعلام قیمت دقیق کاغذ دیواری ساده با کارشناسان مجموعه لینوم فلکس ارتباط بگیرید.

04.برای دیوار پشت تلویزیون از کاغذ دیواری ساده استفاده کنیم یا طرح‌دار؟

برای ایجاد تمرکز بیشتر توصیه می‌شود که کاغذ دیواری پشت تلویزیون را از طرح‌های ساده و رنگ‌های خنثی و روشن انتخاب کنید.

05.خرید کاغذ دیواری ساده چه مزایایی دارد؟‌

کاغذ دیواری‌های طرح ساده انتخاب مطمئن‌تر و ماندگارتری هستند. حس آرامش و سادگی را به فضا منتقل می‌کنند. معمولا در طراحی این کاغذ دیواری از رنگ‌های روشن و خنثی استفاده می‌شود که نقش بسزایی در دلبازتر شدن فضا دارند.

06.کاغذ دیواری طرح ساده چه مدل‌هایی دارد؟‌

کاغذ دیواری طرح ساده برای پاسخگویی به انواع سلیقه‌ها و کاربرد در محیط‌های مختلف در مدل‌های تک رنگ، چند رنگ، آبرنگی، پتینه، هنری، مدرن و پاستلی طراحی و تولید می‌شود.

بررسی انواع کاربرد کاغذ دیواری ساده و شیک

کاغذ دیواری طرح ساده یکی از پرکاربردترین انواع کاغذ دیواری است. برای هر فضایی از جمله اتاق خواب کودک، نوجوان و بزرگسال، سالن نشیمن و پذیرایی، آشپزخانه‌، راهروها، سالن انتظار، لابی ساختمان و هتل، محل کار و برای اتاق مدیر می‌توانید کاغذ دیواری مورد‌نظر و دلخواهتان را انتخاب کنید. در مورد کاغذ دیواری طرح ساده این انتخاب ماندگارتر خواهد بود. زیرا به ندرت طرح‌های ساده از مد می‌افتند و افراد را خسته می‌کند. همچنین سادگی طرح باعث می‌شود که کاغذ دیواری اتاق خواب فرزندتان برای دوران نوجوانی او نیز مناسب باشد. کاغذ دیواری طرح ساده زمانی‌که اتاق خواب فرزند دختر و پسر شما مشترک است بهترین انتخاب محسوب می‌شود. 

سادگی طرح کاغذ دیواری باعث القای احساس آرامش در فضا می‌شود. همچنین استفاده از کاغذ دیواری ساده در یک فضای شلوغ به نظم‌دهی و کاهش حس شلوغی کمک می‌کند. در محیط‌های همچون سالن پذیرایی نیز که معمولا وسایل تزیینی مختلف و پرده‌های طرح‌دار حضور دارند، استفاده از کاغذ دیواری طرح ساده باعث ایجاد تعادل و هماهنگی بین اجزا می‌شود. برای جلوگیری از حواس‌پرتی هنگام تماشای فیلم و برنامه موردعلاقه‌تان از تلویزیون بهتر است که برای دیوار پشت تلویزیون از کاغذ دیواری ساده استفاده کنید.

مزایای استفاده از کاغذ دیواری طرح ساده 

انواع کاغذ دیواری طرح ساده با هر سبک چیدمانی همخوانی دارند و بدون چالش می‌توان برای پوشش دیوار هر نقطه‌ای از خانه و محل کار از آن استفاده کرد. این کاغذ دیواری برای پذیرایی، سالن نشیمن، اتاق خواب، اتاق کار و آشپزخانه مناسب است. برای محل کار نیز استفاده از کاغذ دیواری طرح ساده سفید انتخابی مناسب و مقرون‌به‌صرفه محسوب می‌شود.

کاغذ دیواری ساده را با‌توجه‌به رنگ می‌توان به‌عنوان مکمل کاغذ دیواری‌های طرح‌دار استفاده کرد. بعضی از این کاغذ دیواری‌ها طرح‌های ساده‌ای نیز دارند که گاه می‌توان بین آن‌ها و سایر اجزای به‌کار رفته در محیط همچون مبلمان و فرش‌ها هماهنگی به‌وجود آورد. 

انواع کاغذ دیواری ساده بر‌اساس طرح 

منظور از کاغذ دیواری ساده، محصولی بدون طرح و رنگ نیست. این مدل کاغذ دیواری نسبت به مدل‌های کلاسیک، طرح سنگ، هندسی و گل‌دار ساده‌تر است اما در رنگ‌ها و طراحی‌های متفاوتی تولید می‌شود. در ادامه با چند نمونه از پرطرفدارترین سبک‌های کاغذ دیواری طرح ساده آشنا می‌شویم:‌ 

  • کاغذ دیواری ساده رنگی: این کاغذ دیواری به‌صورت یک رنگ و بدون الگو طراحی می‌شود. با‌توجه‌به تنوع رنگ استفاده از آن برای هر سلیقه و مکانی مناسب است. با ایجاد یک پس‌زمینه ساده و آرام انتخاب محبوبی برای کاغذ دیواری دفتر کار محسوب می‌شود. 
  • کاغذ دیواری ساده طرح پتینه: یکی از محبوب‌ترین نمونه‌های کاغذ دیواری طرح ساده، پتینه است. ترکیب رنگ و طرح در این کاغذها نهایت لطافت و تناسب را به نمایش می‌گذارد. کاغذ دیواری پتینه انتخاب مناسبی برای سالن‌های پذیرایی، لابی ساختمان و هتل و اتاق کار مدیران محسوب می‌شود.  
  • کاغذ دیواری ساده طرح‌دار: به دلیل تاکید بر سادگی این مدل کاغذ دیواری در نهایت ظرافت و سادگی طراحی شده است. این کاغذ دیواری‌ها معمولا در رنگ‌های خنثی تولید می‌شوند و برای طراحی سالن‌های پذیرایی به سبک کلاسیک مناسب هستند. 

هریک از این طرح‌ها با تنوع رنگی بالا تولید می‌شوند؛ بنابراین به‌راحتی می‌توانید کاغذ دیواری دلخواهتان را با وسایل منزل یا محل کارتان ست کنید. 

نحوه محاسبه قیمت کاغذ دیواری ساده 

تعیین قیمت انواع کاغذ دیواری ساده به عوامل مختلفی وابسته است. عواملی مثل جنس کاغذ دیواری، ابعاد و مساحت فضا، نوع طرح و مدل، ضد آب و مقاوم بودن و … در قیمت کاغذ دیواری طرح ساده موثر هستند. مجموعه لینوم فلکس با در نظر گرفتن تمام این ویژگی ها بهترین قیمت را ارائه می‌کند. شما می‌توانید برای استعلام قیمت کاغذ دیواری ساده و شیک با کارشناسان لینوم فلکس تماس بگیرید و از مزیت مشاوره رایگان قبل از خرید بهره مند شوید.

نکات مهم خرید کاغذ دیواری ساده 

انتخاب یک فروشگاه معتبر از مهم‌ترین نکاتی است که هنگام خرید کاغذ دیواری ساده و شیک باید به آن توجه کنید. در فروشگاه‌های معتبر هم تنوع محصولات بیشتر است و هم مشتریان می‌توانند از امتیازاتی همچون گارانتی و خدمات پس از فروش بهره‌مند شوند. مورد دیگر اطمینان از قیمت کاغذ دیواری ساده است. در این فروشگاه‌ها محصولات با قیمت مصوب و استاندارد بازار به فروش می‌رسند. 

یکی دیگر از نکاتی هنگام خرید کاغذ دیواری طرح ساده باید به آن توجه داشته باشید هماهنگی بین رنگ کاغذ دیواری با وسایل منزل یا محل کارتان است. تنوع بالای محصول در فروشگاه معتبر لینوم فلکس به شما این امکان را می‌دهد که بهترین و هماهنگ‌ترین طرح را برای محل مورد‌نظرتان انتخاب کنید. 

ارتباط با ما