کاغذ دیواری اتاق خواب

کاغذ دیواری اتاق خواب یکی از بهترین عناصر و ابزارها برای زیباسازی دکوراسیون اتاق‌ خواب است. به‌دلیل تنوع در طرح و نقش، نصب سریع و آسان و کیفیت بسیار بالای انواع کاغذ دیواری،‌ طرفداران این محصول روز‌به‌روز در حال افزایش هستند. این محصولات به‌صورت ورقه‌های گرماژ بالا یا معمولی در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف تولید می‌شوند و شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود بهترین گزینه را برای اتاق خوابتان انتخاب کنید.

در فروشگاه اینترنتی لینوم فلکس، علاوه‌بر امکان خرید و بررسی قیمت انواع کاغذ دیواری اتاق خواب، می‌توانید از کارشناسان ما برای طراحی دکوراسیون خانگی یا اداری مشاوره رایگان دریافت کنید.

سوالات متداول

FAQ
01.فرق کاغذ دیواری اتاق خواب با اتاق پذیرایی چیست؟

کاغذ دیواری اتاق خواب باید به گونه‌ای باشد که خواب شما را مختل نکند. پس باتوجه به نوع دکوراسیون اتاق خواب و سلیقه خود، می توانید انواع طرح و سبک کاغذ دیواری برای اتاق را در لینوم فلکس مشاهده کنید.

02.چه رنگی برای کاغذ دیواری اتاق خواب مناسب است؟

رنگ کاغذ دیواری اتاق خواب باید به شما احساس آرامش دهد. این حس در هر شخصی با رنگ خاصی ایجاد می شود. اما از نظر روانشناسی، رنگ های روشن و ملایم این حس را بهتر القا می کنند. شما می توانید پرفروش ترین طرح کاغذ دیواری اتاق خواب در انواع رنگ ها را در لینوم فلکس تهیه کنید.

03.چه نوعی از کاغذ دیواری اتاق خواب آرامش بخش است؟

کاغذ دیواری اتاق خواب باید کیفیت مناسب، از برند معتبر و با قیمت مناسب باشد تا تجربه خرید لذت بخشی داشته باشید. 

کاغذ دیواری اتاق خواب نوعی روکش است که می‌توان از آن به جای رنگ برای پوشاندن و زیباسازی سطح دیوارها استفاده کرد. این نوع از پوشش دیوار را افراد متخصص با چسب‌های مخصوص روی دیوار اتاقخواب نصب می‌کنند. شما عزیزان می‌توانید برای اتاق خواب خود یا فرزندانتان انواع خرید کاغذ دیواری جدید و شیک را با قیمتی مناسب از لینوم فلکس تهیه کنید.

انتخاب انواع کاغذ دیواری اتاق خواب مناسب طراحی دکوراسیون

کاغذ دیواری اتاق خواب را می‌توان بر اساس عوامل مختلفی مانند جنس، طرح و نقش، کاربرد و حتی نوع چاپ آن به انواع مختلفی دسته‌بندی کرد. در یک تقسیم‌بندی کلی از نظر طراحی، می‌توان کاغذ دیواری را اینگونه دسته‌بندی کرد:‌

  •         کاغذ دیواری برای اتاق خواب دخترانه
  •          کاغذ دیواری اتاق خواب پسرانه
  •          کاغذ دیواری برای اتاق خواب زن و شوهر
  •         کاغذ دیواری اتاق کودک

امروزه خرید کاغذ دیواری سه بعدی اتاق خواب پسرانه و دخترانه نیز رونق فراوانی پیدا کرده است. شما عزیزان می‌توانید  انواع کاغذ دیواری با قیمت مناسب و بهترین کیفیت را از فروشگاه لینوم فلکس تهیه کنید.

انواع کاغذ دیواری اتاق خواب بر اساس طرح و نقش

کاغذ دیواری اتاق خواب انواع بسیار متنوعی دارد. بسیاری از طراحان طرح‌های مدرن و مینیمال را به‌عنوان پرفروش ترین طرح کاغذ دیواری اتاق خواب معرفی می‌کنند. طبقه‌بندی کاغذ دیواری مناسب اتاق خواب از نظر طرح و نقش به قرار زیر است:

  •          کاغذ دیواری برای اتاق خواب کلاسیک
  •          کاغذ دیواری ساده برای اتاق خواب
  •          کاغذ دیواری برای اتاق خواب گلدار
  •          کاغذ دیواری سه بعدی مناسب اتاق خواب
  •          کاغذ دیواری طرح پتینه اتاق خواب

در هنگام خرید کاغذ دیواری سه بعدی اتاق خواب توجه داشته باشید که خود این محصول نیز به طرح‌ها و جنس‌های مختلفی دسته‌بندی می‌شود. معمولاً کاغذ دیواری‌های قابل‌شستشو و ضد‌آب طرفداران بیشتری در میان مردم دارند.

بهترین جنس کاغذ دیواری اتاق خواب کدام است؟ 

معمولاً کاغذ دیواری‌ها از جنس‌های کاغذ، وینیل (pvc)،  کاغذ دیواری non- woven و ترکیبی ساخته می‌شوند. امروزه محصولات کاغذی تقریباً کاربرد خود را از دست داده‌اند و بهتر است برای کاغذ دیواری جدید برای پذیرایی و یا کاغذ دیواری اتاق خواب از این جنس‌های کاغذ دیواری استفاده شود. کاغذ دیواری اتاق خواب از جنس pvc نه‌تنها آلودگی کمتری را به خود جذب می‌کنند؛ بلکه قابلیت شست‌و‌شو توسط دستمال مرطوب را نیز دارند. 

قیمت جدیدترین کاغذ دیواری جدید اتاق خواب؛ این محصول را قیمت مناسب بخرید!

قیمت پرفروش ترین طرح کاغذ دیواری اتاق خواب به موارد مختلفی مانند برند و کشور سازنده محصول، جنس کاغذ دیواری و چند فاکتور دیگر مانند عرض رول بستگی دارد. هزینه نصب کاغذ دیواری اتاق خواب با توجه به متراژ اتاق و جنس محصول محاسبه خواهد شد. برای استعلام قیمت کاغذ دیواری اتاق خواب خارجی و داخلی همین حالا می‌توانید با مشاوران ما در مجموعه معتبر لینوم فلکس تماس بگیرید.

خرید کاغذ دیواری اتاق خواب با‌کیفیت در طرح‌ها و نقش‌های متنوع از لینوم فلکس

شرکت لینوم فلکس با بیش از ۵۰ سال سابقه در صنعت دکوراسیون داخلی و فروش انواع کاغذ دیواری با‌کیفیت، به‌روز‌ترین و شکیل‌ترین محصولات را برای مشتریان عزیز خود به‌فروش می‌رساند. شما می‌توانید با سفارش و خرید کاغذ دیواری اتاق خواب با طرح دلخواهتان، تجربه‌ای متفاوت را در خرید دکوراسیون از مجموعه لینوم فلکس در خاطره خود ثبت کنید. برای دریافت مشاوره می‌توانید با شماره تلفن ۰۲۱۲۲۸۲۴۹۳۳ (دفتر مرکزی) تماس بگیرید. همکاران ما مشتاقانه پاسخگوی شما خواهند بود.

ارتباط با ما