کاغذ دیواری جدید

کاغذ دیواری جدید ترند 2022

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید:

کاغذ دیواری جدید با طرح ها و رنگ های خیره کننده

کاغذ دیواری جدید برند تیمبرلند کلکسیونی از رنگ و طرح های جذاب! استفاده از کاغذ دیواری باز هم در سال ۲۰۲۱ برای طراحی‌های داخلی ترند شده است. استفاده از کاغذ دیواری در فصل بهار و تابستان بسیار رایج است. اما نکته‌ی جالب دیگر آن است. که در سال ۲۰۲۱ استفاده از کاغذ‌ دیواری دوباره ترند شده و بسیاری از طراحان از کاغذ‌ دیواری برای طراحی‌های خود استفاده می‌کنند.

 

در نتیجه اگر قصد دارید تا تغییراتی در منزل خود ایجاد کنید، استفاده از کاغذ‌ دیواری را فراموش نکنید. کاغذ دیواری به دکوراسیون هویت، شخصیت و احساس گرمی و راحتی می افزاید. همچنین با سبک های مختلف حتی مینیمال قابلیت هماهنگی دارد. می توان با بهره گیری از آن انواع ترکیبات رنگی و طرح های جذاب را به همراه ظرافت در فضا ایجاد کند.

در ادامه برخی از طرح‌های خاص و منحصربه‌فرد در کاغذ ‌‌دیواری جدید در طراحی‌های داخلی مختلف را در اختیارتان قرار خواهیم داد تا بتوانید از این تصاویر ایده بگیرید. همچنین می‌توانید با مشاوران در ارتباط باشید و از افراد حرفه‌ای در این زمینه کمک و راهنمایی بگیرید.

اینجا کلیک کنید  کاغذ دیواری با کیفیت، معرفی آلبوم وینچنزو

کاغذ دیواری جدید طرح های هندسی

یک کاغذ دیواری طرح هندسی می تواند معجزه ای واقعی در فضا ایجاد کند. چه نیاز به بلندتر نشان دادن سقف از نظر بصری داشته باشید و چه بخواهید فضا را بزرگتر نشان دهید. طرح های هندسی ریتم داخلی دقیقی به فضا می دهد و زمینه مناسبی برای قرارگیری مبلمان با جزئیات تم کلی دکوراسیون فراهم می کنند.

در سال ۲۰۲۱ تزئینات هندسی باید در نازک ترین خطوط ممکن اعمال شود. یک شبکه نازک و برازنده ، که نظم و عمق مسحورکننده آن با تکرار این ریتم در الگوی فرش یا بالشتک های تزئینی به راحتی می توانید به هماهنگی مطلق برسد.

طرح گل و گیاهان

مطمئناً در سال ۲۰۲۱ گیاهان نقش بزرگی در ترندهای دکوراسیون داخلی دارند. مجموعه ای از کاغذ دیواری با برگ خرما و برگ انجیری ،گیاهان بزرگ  و طرح های گل ها طرحی فوق العاده چشمگیر و در عین حال طبیعی ایجاد می کنند. چاپ بزرگ و عمودی کشیده که می تواند فضارا مهیج نماید از دیگر انتخاب های طراحان است.

اینجا کلیک کنید  12 ایده جذاب برای انتخاب کاغذ دیواری پذیرایی در سال جدید

طرح متالیک

فکر نکنید که طرح و رنگ متالیک فقط برای فضاهای داخلی مدرن مناسب هستند. ترند کاغذ دیواری برای ۲۰۲۱ به راحتی همه الگوها را در هم شکسته.  امسال کاغذ دیواری های کاملاً ملایم متالیک و دارای اندکی براقیت ترندی هستند. بنابراین امسال کاغذ دیواری های با تم متالیک در همه فضاها با همه سبک ها بیشتر خواهید دید! البته چشم نوازترین طراحی ها از دیدگاه طراحان معمولا طراحی های تک رنگ هستند که فضایی لوکس و مرموز ایجاد می کنند.

سنگ مرمر

اگر قبلا اعتقاد بر این بود که کاغذ دیواری های کاغذی نمی توانند بافت های طبیعی را منتقل کنند ، فناوری های مدرن ۲۰۲۱ دستیابی به این موضوع را به کمال ممکن کرده است .در سال ۲۰۲۱ ، متریال ها با جلوه سه بعدی وارد عرصه شدند  برای مثال سنگ مرمر طبیعی طرحی است که در همه سبک ها، از کلاسیک و آرت دکو گرفته تا مینیمال و ​​حتی برای یک اتاق زیر شیروانی نیز میتواند ایده ای منحصر به فرد باشد.

اینجا کلیک کنید  پوستر دیواری چیست؟ عوامل موثر بر قیمت پوستر دیواری

سبک خالدار terrazzo

سال ۲۰۲۱  پترن های به اصطلاح “خال خالی” و یا طراحی  به سبک terrazzo بسیار رایج گشته ،Terrazzo  در ابتدا در ونیز به عنوان یک کفپوش کم هزینه ساخته شده بود که از قطعات مصالح ساختمانی مانند شیشه، سنگ مرمر و گرانیت استفاده می کرد که امسال در قالب کاغذ دیواری با این الگوی زیبا و جذاب وارد فضاهای داخلی شده و دیوار ها و دکوراسیون را به کلی متفاوت می سازد.

با دنبال کردن کانال اینستاگرام لینوم فلکس از پیشنهادات فروش کاغذ دیواری با تخفیف های عالی با خبر شوید.

نظرات کاربران

Comments
اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کاغذ دیواری جدید ترند 2022”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.

ارتباط با ما