کاغذ دیواری سلطنتی

کاغذ دیواری سلطنتی چیست؟ معرفی بهترین طرح و سبک ها

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید:

کاغذ دیواری سلطنتی، جلوه‌گر اصالت و زیبایی

همان‌طور که احتمالا می‌دانید، در همه زمینه‌ها مد به سرعت تغییر می‌کند اما سبک کلاسیک همیشه طرفداران خود را دارد و هیچ‌گاه از مد نمی‌افتد. زمانی که صحبت از دکوراسیون داخلی به سبک کلاسیک به میان می‌آید، کاغذ دیواری سلطنتی همیشه حرفی برای گفتن دارد. رنگ‌ها، بافت، الگو و نقوش کاغذ دیواری کلاسیک در هر زمان و برای هر فضایی زیبا، شکیل و بسیار چشم‌نواز خواهد بود و به تنهایی قادر است جلوه یک فضا را چندین برابر کند.

  • کاغذ دیواری سلطنتی طرح گل
  • کاغذ دیواری سلطنتی طرح داماسک
  • استفاده از کاغذ دیواری سلطنتی در دکوراسیون مدرن
  • کاغذ دیواری سلطنتی در اتاق خواب
  • اغذ دیواری سلطنتی در فضای پذیرایی

کاغذ دیواری سلطنتی طرح گل

چاپ طرح گل مدت‌هاست که تبدیل به یکی از اصلی‌ترین شاخصه‌های سبک کلاسیک شده است اما هر طرح گلی را نمی‌توان شاخصه طراحی کلاسیک دانست. در ادامه به اصلی‌ترین ویژگی‌های کاغذ دیواری سلطنتی با طرح گل می‌پردازیم.

پس از مشاهده کاغذ دیواری کلاسیک سلطنتی با طرح گل، بلافاصله متوجه ماهیت طرح گل خواهید شد زیرا به همان شکل واقعی گل چاپ می‌شود و خبری از طرح‌های انتزاعی، استعاری و الگوهای مدرن از طرح گل نیست.
در کاغذ دیواری گلدار سلطنتی ، این طرح‌ها به صورت تکرارشونده و بزرگ یا در ابعاد کوچک و ریز قابل مشاهده هستند.

نقوش گل به صورت نرم، لطیف و منحنی‌دار مشاهده می‌شوند، به گونه‌ای که حس لطافت و آرامش به وضوح در فضا جریان پیدا می‌کند. طرح‌های گل در این نوع کاغذ دیواری منحصر به فرد هستند. به طور مثال، تنها مختص اتاق خواب یا تنها مختص سالن نشیمن طراحی شده اند.

 

 

کاغذ دیواری سلطنتی طرح داماسک

یکی دیگر از طرح‌های مشهور و بسیار پرطرفدار در سبک کلاسیک، طرح داماسک است. این طرح که به نوعی امضای سبک کلاسیک محسوب می‌شود، در الگوهای تکرارشونده چاپ شده و در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی به عنوان کاغذ دیواری مورد استفاده قرار می‌گیرد. طرح داماسک به فضا اصالت و شکوه خاصی می‌بخشد و فضا را از یکنواختی خارج خواهد کرد.

استفاده از کاغذ دیواری سلطنتی در دکوراسیون مدرن

حتی بهترین و ایده‌آل‌ترین طراحی داخلی کلاسیک هم اگر حال و هوایی از سبک مدرن نداشته باشد، خسته‌ کننده به نظر خواهد رسید. اگر فضای خود را به سبک مدرن چیدمان کرده‌ اید، کافی است برای یکی از دیوارهای خود به عنوان نقطه کانونی فضا، از کاغذ دیواری کلاسیک استفاده کنید تا شاهد تاثیر بی‌نظیر آن در خاص جلوه دادن فضای خود باشید.

گاهی ترکیب سبک مدرن با حال و هوایی از سبک کلاسیک، یک ترکیب بسیار دلنشین و متفاوت را به وجود خواهد آورد. اما توجه داشته باشید که در ایجاد این فضای خاص زیاده‌روی نکنید و تعادل را برقرار کنید تا از نظر بصری موجب بروز آشفتگی نشود.

کاغذ دیواری سلطنتی در اتاق خواب

کاغ دیواری کاناستا 3استفاده از کاغذ دیواری اتاق خواب در طرح های کلاسیک سلطنتی، انتخاب بسیار مناسبی است زیرا هیچ گونه تداخلی را با فضای آرامش‌بخش اتاق خواب به وجود نخواهد آورد. برای انتخاب کاغذ دیواری سلطنتی برای این فضا، انتخاب رنگ‌های خنثی با طرح‌های محو و تک رنگی از گل‌ها و گیاهان، انتخاب آرامش‌بخش و مناسبی خواهد بود. رنگ‌های کاغذ دیواری برای فضای اتاق خواب می‌توانند شامل رنگ‌های روشن و سفید باشند تا حس آرامش بیشتری را منتقل کنند.
اگر اتاق خواب شما کوچک است، انتخاب یک کاغذ دیواری سلطنتی با طرح‌هایی در ابعاد کوچک و رنگ روشن می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد تا فضای شما را بزرگتر و روشن‌تر جلوه دهد.

کاغذ دیواری سلطنتی در فضای پذیرایی

انتخاب اغذ دیواری سلطنتی برای فضای پذیرایی به عوامل مختلفی وابسته است که در وهله اول باید چیدمان فضا را در نظر گرفت. رنگ‌ها و الگوهایی که در چیدمان فضای خود به کار برده اید، تاثیر مستقیمی در انتخاب طرح و رنگ کاغذ دیواری دارند.
در هر صورت سعی کنید که فضای شما بیش از حد شلوغ نشود. اگر چیدمان نسبتا شلوغی دارید، بهتر است از کاغذ دیواری با طرح‌های محو و رنگ‌های روشن استفاده کنید تا بر شلوغی فضا افزوده نشود.

اگر شما هم از طرفداران سبک کلاسیک هستید یا چیدمان فضای منزل خود را به این سبک انجام داده اید و به دنبال اغذ دیواری سلطنتی برای فضای خود می‌گردید، شرکت تیمبرلند با تجربه‌ای درخشان در زمینه دکوراسیون داخلی، دارای مدرن‌ترین و به‌روزترین طرح‌های کاغذ دیواری و کف‌پوش با هدف ارائه محصولی متفاوت و مطابق با سلیقه ایرانی است.

نظرات کاربران

Comments
اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کاغذ دیواری سلطنتی چیست؟ معرفی بهترین طرح و سبک ها”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.

ارتباط با ما