کاغذ دیواری طرح گل

کاغذ دیواری‌ طرح گل از جمله محبوب‌ترین کاغذ دیواری‌هایی است که همیشه طرفداران خاص خود را داشته‌است. امروزه هم انواع طرح‌های متنوع گلدار برای کاغذ دیواری ارائه شده و باعث شده است که بتوانید از این طرح در انواع سبک‌های دکوراسیون استفاده کنید. از جمله محبوب‌ترین انواع کاغذ دیواری گلدار می‌توان به داماسک کلاسیک وینچنزو، نئوکلاسیک بلک بری، داماسک اسپرت کینگزمن و کلاسیک پاتریزیو اشاره کرد.

 

سوالات متداول

FAQ
01.کاغذ دیواری طرح گل از کجا بخریم؟

تیمبرلند زیباترین و متنوع ترین کاغذ دیواری‌های طرح گل در انواع رنگ و مدل را به شما ارائه می‌دهد. از دیگر مزایای خرید کاغذ دیواری گلدار از لینوم فلکس دریافت مشاوره رایگان قبل ار خرید و قیمت مناسب نسیبت به سایر مراکز فروش کاغذ دیواری است.

02.کاغذ دیواری طرح گل برای فضای اتاق خواب هم مناسب است؟

لینوم فلکس انواع مختلفی از کاغذ دیواری طرح گل را عرصه می کند که نه تنها برای محیط خانه از جمله اتاق خواب و پدیرایی مناسب هستند بلکه برخی از مدل های آن برای محیط های رسمی و اداری هم مناسب اند.

03.پرفروش ترین کاغذ دیواری های گلدار کدام اند؟

از محبوب ترین و پرفروش ترین کاغذ دیواری گلدار می توان به مدل های طرح داماسک کلاسیک بلوبری، طرح داماسک کلاسیک رامی و طرح داماسک هندسی اشاره نمود که تماما در سایت موجود می باشند.

محبوب‌تر‌ین کاغذ دیوا‌ری‌ طر‌ح گل

شما می‌توانید انواع کاغذ دیوا‌‌ر‌ی طر‌‌‌ح گل را از فروشگاه ما یعنی لینوم فلکس (خانه تیمبرلند) تهیه کنید. از جمله کاغذ دیواری‌های ارائه شده در مجموعه ما می‌توان به داماسک اسپرت کینگزمن، کاغذ دیواری کلاسیک گلدار پاتریزیو، نئوکلاسیک بلک بری، پیچکی کلاسیک بلک بری، شاخ و برگ کلاسیک رومئو و داماسک کلاسیک بلوبری اشاره کرد.

کاغذ دیوا‌ری طر‌ح داماسک کلاسیک بلوبری

اگر بخواهیم لیستی از محبوب‌ترین کاغذ دیواری‌های طرح گل تهیه کنیم، حتما به کاغذ دیواری داماسک کلاسیک بلوبری اشاره خواهیم کرد. این کاغذ دیواری از متریال نانوون و بدون حساسیت ساخته شده است و توجه به طول 10 متری و عرض 53 سانتی‌متری خود، هر رول می‌تواند تا 5 متر از دیوار را به راحتی پوشش دهد.

کاغذ دیواری گل دار داماسک کلاسیک رامی

اگر به دنبال یک کاغذ دیوا‌ری طر‌ح گل باکیفیت هستید، ما به شما کاغذ دیواری داماسک کلاسیک رامی را پیشنهاد می‌کنیم. این کاغذ دیواری از متریال نانوون با روکش پی وی سی ساخته شده است. ضمنا به دلیل سبک طراحی خاص بهتر است که از آن در اتاق خواب و پذیرایی استفاده شود.

کاغذ دیواری طرح گلدار داماسک هندسی

کاغذ دیواری طرح گلدار داماسک هندسی یکی از محبوب‌ترین انواع کاغذ دیواری طرح گل ارائه شده در مجموعه خانه تیمبرلند است و می‌توانید آن از با نام گروه برند تیم اکو خریداری کنید. از این کاغذ دیواری می‌توان در انواع محیط‌های آشپزخانه، اتاق خواب، اداری، پذیرایی، راه‌پله و راهرو استفاده کرد.

محیط های مناسب کاغذ دیواری گلدار

طرح های زیادی از کاغذ دیواری ها در بازار موجود هستند که هر یک برای محیط و بخش های خاصی از منزل زیباتر هستند. کاغذ دیواری گل؛ به خاطر طرح منحصر بفردی که دارد برای انواع محیط ها مناسب است که در ادامه نام می بریم.

کاغذ دیواری گلدار برای پذیرایی

اگر به دنبال کاغذ دیواری برای پذیرایی هستید؛ طرح گل یک انتخاب عالی برای شما است. کاغذ دیواری گل دار، طراوت و زیبایی را به پذیرایی شما می بخشد و حس و حال خوبی را به پذیرایی شما می دهد.

کاغذ دیواری طرح گل برای اتاق خواب

از کاغذ دیواری های گلدار برای اتاق نیز استفاده می شود. طرح گل آرامش خاصی به اتاق خواب می دهد، به همین خاطر یک گزینه مناسب برای این محیط است.برای اطلاعات بیشتر درباره ی مدل کاغذ دیواری اتاق خواب به خصوص طرح گلدار با مشاوران ما تماس بگیرید.

کاغذ دیواری با طرح گل مناسب آشپزخانه

سومین محیط مناسب برای کاغذ دیواری گلدار، آشپزخانه است. طرح گل می تواند حس طراوت و پاکیزگی به آشپزخانه ببخشد به همین دلیل انتخابی مناسب برای این بخش است. بررای مشاهده انواع کاغذ دیواری مناسب آشپزخانه وارد صفحه مربوطه شوید.

قیمت کاغذ دیواری گلدار

قیمت انواع کاغذ دیواری گل دار از کاغذ دیواری طرح ساده مقداری گران تر هستند. زیرا یکی از عوامل موثر بر قیمت؛ طرح محصول است. هر چه طرح پیچیده تر باشد قیمت آن بیشتر می شود. همچنین برای خرید کاغذ دیواری گلدار ممکن است برای تکمیل پازل طرح، نیاز به متراژ بیشتر داشته باشید. این موضوع هم می تواند بر قیمت آن موثر باشد. اما جدای از این عوامل می دانیم زیبایی این طرح به قدری است که باعث می شود از هزینه های آن چشم پوشی کنیم.

خرید انواع کاغذ دیواری طرح گل

ما در مجموعه لینوم فلکس تلاش می‌کنیم تا انواع کاغذ دیواری طرح گل را با قیمت و کیفیت مناسب به بازار عرضه کنیم. در مجموعه ما بیش از صدها مدل کاغذ دیواری با طرح گل در سبک‌های مختلف کلاسیک، نئوکلاسیک و اسپرت وجود دارند. همچنین شما می‌توانید در صورت وجود هرگونه سوال، ابهام و مشکل در زمینه ثبت سفارش و انتخاب کاغذ دیواری گلدار مورد نظر، با کارشناسان ما تماس بگیرید.

ارتباط با ما