استفاده از کاغذ دیواری برای کمک به بزرگ‌تر دیده شدن خانه‌های کوچک

آیا می‌شود کاغذ دیواری  را کمک با ویدیوی آموزشی خودمان نصب کنیم؟

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید:

بشر مدرن امروز بیشتر از گذشته رو به تجربه‌گرایی آورده و از خلق، به هیجان می‌آید. دنیای کاغذ دیواری و هر چه به آن مربوط باشد نیز یک عرصه جذاب به شمرده می‌شود که هم تولیدکننده یا عرضه‌کننده و هم مشتری را به سمت و سوی تجربه‌ی خلق، سوق می‌دهد. بسیاری از مردم وقتی تصمیم می‌گیرند کاغذ دیواری خانه خود را عوض کنند، به سرشان می‌زند که این کار را خودشان انجام بدهند، چراکه شاید برای مثال، سال گذشته دیواری را خودشان رنگ زده‌اند و از این فرآیند بسیار لذت برده‌اند و حالا تصورشان این است که نصب کاغذ دیواری نیز چنین سازوکاری دارد. این میل غریب، قابل درک است اما شاید نتوان آن را درست پنداشت، چراکه نصب کاغذ دیواری مثل هر حرفه دیگر، امری کاملا تخصصی است و کار را باید به کاردان سپرد. با این حال، در این یادداشت شما را با همه چم و خم مربوط به نصب کاغذ دیواری آشنا می‌کنیم و از شما می‌خواهیم تا انتهای یادداشت ما را همراهی کنید.

آیا نصب کاغذ دیواری با کمک ویدیوی آموزشی توصیه می‌شود؟

اجازه دهید از این زاویه به موضوع وارد شویم. شما عاشق کاغذ دیواری کلاسیک هستید و یک مدل را نیز انتخاب کرده‌اید که نقش و نگار پیچیده و بسیاری دارد. رول‌های خود را آماده می‌کنید و با انگیزه فراوان اقدام به نصب می‌کنید. بعد از این که کار شما پایان گرفت، کمی عقب می‌ایستید و از دور به اتفاقی که رقم زده‌اید می‌نگرید. تیمبرلند می‌تواند حدس بزند که شما شاهد چه چیز هستید! احتمالا خطوط رول‌های کاغذ دیواری با یک اختلاف هر چند کم و میلی‌تری در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند، و همین اشتباه به ظاهر کوچک و جزئی باعث شده است نمای کلی دیوار شما همان چیزی نباشد که انتظارش را داشتید. به نظر شما راه حل چیست؟ پاسخ خیلی ساده است: کار را باید به کاردان سپرد. شما همانطور که برای خرید کاغذ دیواری مرغوب به سراغ تیمبرلند می‌آیید، بهتر است برای نصب آن نیز به یک شخص حرفه‌ای مراجعه کنید. با این حال وقتی با یک کاغذ دیواری ساده و بدون طرح و نقش سروکار داریم، شاید بتوان با اغماض، چنین تصمیمی را عملی کرد و ما نیز ویدیو را به همین منظور اینجا بارگذاری کرده‌ایم.

آنچه هنگام نصب کاغذ دیواری با ویدیوی آموزشی از چشم ما دور می‌ماند

ممکن است شما در اندیشه نصب کاغذ دیواری ستون و یا راهرو و یا سقف به این صفحه رسیده باشید. بسیار خوب! اما در یک فضای داخلی مثل خانه یا دفتر کار، ما الزاما با یک دیوار صرف طرف نیستیم. در هر محیطی مساحت‌هایی وجود دارند که هنگام نصب کاغذ دیواری باید به آنها توجه کرد؛ مثل در و پنجره، مساحت کمد دیواری و در ورودی. حتی بعضی از خانه‌های قدیمی تو رفتگی‌هایی در دیوار دارند که در گذشته به عنوان محیطی برای چیدن رختخواب‌ها استفاده می‌شده است. واقعیت این است که کسر کردن این مساحت‌ها از دیوار و بعد نصب صحیح کاغذ دیواری روی آنها کار ساده‌ای نیست و ممکن است شما کاغذ دیواری مرغوبی را که تهیه کرده‌اید با این اقدام حیف و میل کنید. حالا که صحبت به اینجا رسید، بد نیست درباره ویژگی‌های کاغذ دیواری مرغوب یعنی محصولات ارائه شده از سوی تیمبرلند نیز صحبت کنیم:

  • پوشش 5 متر مربع از دیوار, طول 10 متر در عرض 53 سانتی متر
  • جنس نانوون
  • مقاوم در برابر نور خورشید
  • مقاوم در برابر گرد و غبار
  • دارای قابلیت شستشو

در پایان این بخش، ذکر این نکته ضروری است که شما برای بهره مندی بیشتر از تمام این مزایا باید از یک نصاب حرفه‌ای دعوت به کار کنید و هرگز خودتان شخصا اقدام به نصب نفرمایید.

چطور مکان مناسب برای نصب کاغذ دیواری را تعیین کنیم؟

ممکن است شما بگویید نصب کاغذ دیواری پذیرایی را به نصاب حرفه‌ای می‌سپاریم و برای پوشش دیوار اتاق‌ها به خلاقیت خودمان تکیه می‌کنیم! این تصمیم ایراداتی دارد که به آن اشاره می‌کنیم: آیا اتاق‌ها بخش‌های مهمی از یک خانه نیستند؟ استراحت یا کار شما در اتاق‌های شخصی‌تان می‌گذرد. همچنین، اگر مهمانی قصد ماندن در خانه شما را داشته باشد، به اتاق‌ها هدایت می‌شود. بنابراین اگر توجیه شما برای مهم‌تر بودن کاغذ دیواری در اتاق پذیرایی این است که صرفا در آنجا شما از میزبان پذیرایی می‌کنید و باید آبروداری کرد، می‌بینید که پای مهمان الزاما فقط به اتاق پذیرایی باز نمی‌شود. از این گذشته، حفظ آرامش و طیب خاطر خودتان نیز اهمیت زیادی دارد. اگر تصورتان این است که در صورت بروز اشتباه در نصب کاغذ دیواری می‌توانید قسمت ایراد دار را با چیزی مثل کمد یا بوفه بپوشانید، باید به اطلاع شما برسانیم که در دنیای کاغذ دیواری، نصب اشتباه، امتیاز منفی بزرگی است و شما بهتر است از سپردن کار نصب به افراد حرفه‌ای غافل نشوید.

قیمت و خرید کاغذ دیواری و نصب آن با ویدیوی آموزشی

این مطلب دیگر رو به پایان است و ما نمی‌دانیم نظر شما را برای اینکه نصب کاغذ دیواری را (در صورتی که دارای نقش و طرح زیاد باشد) به فرد متخصص بسپارید و خودتان انجامش ندهید، عوض کرده‌ایم یا نه. اما در این یادداشت ذکر چند واقعیت به عنوان حسن ختام ضروری است: اگر شما قصد خرید کاغذ دیواری مرغوب و طبعا، غیر ارزان را دارید، باید تلاش کنید که در آخرین مرحله، (نصب) عرصه را واگذار نکنید و به قول معروف بازی را نبازید. صادقانه بگوییم، ممکن است همه بودجه شما به خاطر میل بازیگوشانه شما برای نصب، حیف و میل شود. در این میان، ذکر این نکات نیز ضروری است: کسانی که در امر خرید و فروش ملک و املاک سررشته دارند به خوبی به این موضوع واقفند: وقتی برای یک کاغذ دیواری گرا‌ن‌قیمت هزینه می‌کنید، در حقیقت دارید دست به یک سرمایه‌گذاری می‌زنید، چراکه ارتقا سطح کیفی ملک به معنای قیمت بالاتر آن در هنگام فروش است. با توجه به ترکیبات گران قیمتی که در ساخت کاغذ دیواری‌های تیمبرلند استفاده شده، بهتر است به دنبال خرید بدون واسطه آن باشید تا از صرف هزینه‌های اضافی جلوگیری کنید. این شرکت در کنار شماست تا بهترین را برایتان رقم بزند. همچنین، اگر قرار است از کاغذ دیواری منتخب خود به عنوان کاغذ دیواری اداری استفاده کنید، در حقیقت مقدمات یک مذاکره رسمی و پولساز خوب را فراهم کرده‌اید. در پایان این جمله را از تیمبرلند به یادگار داشته باشید، زیبایی خانه از دیوارهای آن آغاز می‌شود و شما این زیبایی را دست کم نگیرید.

 

 

 

 

نظرات کاربران

Comments
اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آیا می‌شود کاغذ دیواری  را کمک با ویدیوی آموزشی خودمان نصب کنیم؟”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.

ارتباط با ما