کاغذ دیواری داماس

کاغذ دیواری داماس

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید:

کاغذ دیواری داماس

بدون شک کاغذهای دیواری داماسک یا داماس جزو محبوب‌ترین طرح‌هایی است که انتخاب اول خریداران زیادی محسوب می‌شود. همچنین طرح‌های داماسک کلاسیک گذشته با مدل‌های مدرن امروزی تلفیق شده تا این نقش محبوب خود را با طراحی دکوراسیون جدید سازگار کند. اگر شما هم قصد خرید کاغذ دیواری طرح داماسک تک گل را دارید، در این مطلب از سایت تیمبرلند قصد داریم شما را با کاربردها، جنس‌های مختلف و چند ایده جذاب برای نصب این کاغذ دیواری آشنا کنیم.

کاربردهای کاغذ دیواری طرح داماس تک گل

متاسفانه برخی از افراد وقتی طرح کاغذهای دیواری داماس تک گل می‌بینند، تصور می‌کنند که باید تمامی دیوارها را با همین طرح پوشاند. بدیهی است که انجام چنین کاری نهایت زیبایی کاغذهای دیواری طرح داماس تک گل را به شما نشان نمی‌دهد. به همین دلیل قصد داریم شما را با کاربردهای این طرح آشنا کنیم تا بتوانید به جذابیت کافی در دکوراسیون مورد نظرتان برسید.

پس زمینه تلویزیون یا تابلو
یکی از بهترین کارهایی که می‌توان با کاغذ دیواری طرح داماس تک گل انجام داد، نصب این کاغذ دیواری در پس زمینه تابلو یا تلویزیون است. همچنین زمانی که رنگ تابلو یا لوازم فضای نشیمن جلوی تلویزیون با کاغذ دیواری هماهنگ شود، به ظاهری فوق العاده جذاب در عین حال لوکس خواهید رسید. ناگفته نماند که چنین ترفندی طراحی دیوارها را از حالت ساده خارج می‌کند.

ترکیب با طرح‌های ساده
شاید شما هم در حال حاضر برخی از دیوارهای منزلتان را با کاغذهای دیواری ساده پوشانده باشید. زمانی که از چنین روشی برای تغییر دکوراسیون استفاده می‌شود، سادگی زیادی در ظاهر خانه حس خواهد شد. کاغذهای دیواری با طرح داماس تک گل در چنین شرایطی می‌تواند سادگی موجود را از بین ببرد؛ اما در صورتی که هارمونی رنگ بین دیوارها و سایر لوازم منزل وجود داشته باشد.

نصب در اتاق‌ها برای افزایش جذابیت دکوراسیون

متاسفانه باورهای اشتباه زیادی در مورد کاربردهای کاغذ دیواری طرح داماس تک گل وجود دارد. عده زیادی تصور می‌کنند که این نوع کاغذ دیواری فقط برای فضای پذیرایی و نشیمن مناسب است. اما باید بدانید که ورود طرح داماس تک گل به اتاق خواب‌ها می‌تواند ظاهری جذاب به همراه داشته باشد. البته توصیه می‌کنیم که برای دیوارهایی مانند دور پنجره و کمد دیواری، از طرح‌های ساده استفاده کنید و فقط در پشت تاج تخت یا میز آرایش طرح داماس را به کار بگیرید.

کاغذ دیواری طرح داماسک تک گل را در چه خانه‌هایی استفاده کنیم؟

بزرگترین سوال در ذهن خریداران طرح داماس این است که چنین طرحی باید کدام خانه‌ها مورد استفاده قرار بگیرد. خوشبختانه می‌توانیم بگوییم که به دلیل تنوع بالای طرح‌های تک گل با تم کلاسیک و مدرن، این طرح در تمامی خانه‌ها کاربرد دارد. اما طرح‌های تک گل کلاسیک با رنگ‌های سفید صدفی، سرمه‌ای یا قهوه‌ای اسپرسو در خانه‌های کلاسیک بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند.

جنس کاغذهای دیواری داماس تک گل

در بازار فعلی می‌توان انواع کاغذ دیواری با طرح داماس تک گل را با جنس‌های متنوع خریداری کرد. جنس‌های عامل تعیین کننده قیمت هستند و حتی روی طول عمر و عملکرد کاغذ نیز تاثیر می‌گذارند. در این بخش مطلب قصد داریم تا شما را با این جنس‌ها و ویژگی‌های منحصر به فردشان آشنا کنیم.

الیاف طبیعی

کاغذ دیواری طرح داماس تک گل با جنس الیاف طبیعی، همان کاغذهای معمولی با جنس تمام کاغذ هستند. با این که طرح روی چنین کاغذهایی ظرافت بالایی دارد، اما باید توجه داشته باشید این جنس بسیار آسیب پذیر بوده و طول عمر چندان بالایی ندارد.

PVC با روکش وینیلی

اگر قصد دارید که سالیان درازی از کاغذ دیواری داماس خود روی دیوارها لذت ببرید، مدل‌های جنس PVC یا پلیمری را خریداری نمایید. این جنس با یک روکش وینیلی تلفیق شده مقاومت بالایی در برابر پارگی دارد. همچنین کاغذهای دیواری پلیمری در مقابل آب نیز مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهند.

جنس نان وون ( Non-Woven )

اگر روی کیفیت ساخت کاغذ دیواری طرح داماس تک گل که می‌خواهید بخرید حساس هستید، دنبال مدل‌های نان وون بروید. این کاغذها به شدت باکیفیت هستند و به همین دلیل قیمت بالایی دارند. همچنین به دلیل جنس کاغذ پس از نصب دیگر درزی را بین گل‌های طرح داماس نخواهید دید.

نکاتی که باید برای خرید کاغذ دیواری طرح داماس تک گل بدانید

زمانی که برای خرید کاغذ دیواری به فروشگاه خاصی می‌روید و در حال انتخاب طرح مورد نظر هستید، باید چند نکته بسیار مهم را در ذهنتان مرور نمایید. همچنین باید دقت داشته باشید که بحث زیبایی تنها پارامتری نیست که باید هنگام خرید در نظر بگیرید؛ زیرا قرار است که مدت زیادی از کاغذ استفاده کنید و محصول باید نیازهای مختلفی را در این مدت پاسخ دهد. اگر به این نکات کلیدی شناختی ندارید، این بخش از مطلب را با دقت دنبال نمایید.

توجه به کیفیت ساخت و نحوه شست و شو

کیفیت ساخت اولین عاملی است که باید در خرید شما بررسی شود. هر چقدر که طرح زیبایی را انتخاب کنید، در صورت کیفیت بد کاغذ یا چاپ به طراحی دکوراسیون جذابی نخواهید رسید. همچنین کیفیت کم کاغذ دیواری به معنای عمر پایین آن خواهد بود. در آخر هم از نحوه شست و شوی کاغذ اطمینان پیدا کنید تا در آینده هنگام تمیزکاری منزل به مشکلی بر نخورید.

سازگاری طرح و رنگ کاغذ دیواری با دکوراسیون

انتخاب رنگ یا گل کاغذ دیواری کاملا بر اساس سلیقه شما است. اما در هنگام طرح و رنگ باید به یک نکته مهم توجه داشته باشید. دقت کنید که رنگ و طرح مورد نظر با رنگ دکوراسیون و لوازم منزلتان همخوانی دارد. با انجام این رنگ به هماهنگی رنگی می‌رسید که یک دکوراسیون چشم نواز را به همراه خواهد داشت.

با تیمبرلند به راحتی کاغذ دیواری بخرید

شرکت تیمبرلند با واردات و عرضه محصولات متنوع در زمینه دکوراسیون داخلی، می‌تواند به شما برای خرید کاغذ دیواری طرح داماس تک گل کمک کند. کافیست از طریق منوی سایت وارد آلبوم‌های طرح داماس تک گل شوید تا انبوهی از مدل‌ها مقابل چشم‌های شما قرار بگیرد. پس از انتخاب طرح و ثبت سفارش هم باقی مراحل توسط تیم حرفه‌ای ما انجام خواهد شد.

نظرات کاربران

Comments
اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کاغذ دیواری داماس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.

ارتباط با ما